28 maja 2012

Poczatek

Witam wszystkich na moim nowym blogu. Nie chciałam ograniczać się tylko do jednej tematyki więc postanowiłam stworzyć bloga o troszkę szerszej tematyce :) Mam zamiar dodawać tu swoje opinie na temat różnych kosmetyków, pokazywać swoje stroje dnia, dodawać proste przepisy. Można powiedzieć, że we wszystkim jestem nowa i sama zaczynam się uczyć od podstaw i może akurat przydadzą się też komuś moje rady :)

Nie jestem znawczynią ani makijażu ani mody ani gotowania. Niedawno wyszło tak, że musiałam się wszystkiego sama nauczyć w krótkim czasie i trudno mi było znaleźć podstawowe instrukcje czy przepisy (oczywiście wszystko można znaleźć w internecie, ale czasami są to informacje cząstkowe, niepoukładane, dla osób trochę bardziej doświadczonych, a nie laików). Mam nadzieję, że znajdą się osoby, którym spodoba się mój blog :) Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zapraszam na kolejne notki :)

14 komentarzy:

  1. życzę powodzenia w prowadzeniu bloga i zapraszam do siebie :)))

    OdpowiedzUsuń
  2. W takim razie czekamy na posty! :)
    Powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia i samych sukcesów;)

    OdpowiedzUsuń
  4. oj, ja też mam krótkie włosy - do ramion i w dodatku jeszcze wycieniowane :P czekam na posty, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia kotek :) obserwuję i mam nadzieję, że mogę liczyć na rewanż? :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Witam wśród blogerek ! ;) Sama nie dawno zaczynałam więc wiem jak to jest ;D
    Obserwuje oczywiście ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj na Blogspocie! Cieszę się że trafiłaś do mnie i licze, że będziesz częstym gościem, jak ja u Ciebie ;) Trzymam kciuki i życze wytrwałości :)

    Ps.
    Fakt, kosmetyki z pompką są super, mają u mnie za to wielki plus :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no witam wśród nas :)
    może powiesz cos blizej tej sytuacji która Cie zmusila do nauki... :) ja uwielbaim gotowac i testowac nowe przepisy takze z internetu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie trochę ;) bardziej wolę piłkarzy ;P
    Nie znam się na tym sporcie za bardzo ani też nie oglądam bo zawsze ulubiona drużyna taty i chłopaka przegrywa więc zawsze wychodzę z domu jak są mecze ;P Teraz mam okazję do uczestnictwa tylko przez pracę :)

    Witamy wśród naszych ;**

    OdpowiedzUsuń
  10. myślę, że najlepiej się samemu uczyć. poza tym nie musisz być wielkim znawcą mody, kuchni czy kosmentyków. wystarczy, że robisz to co lubisz:)
    powodzenia:)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękuję za komentarz :)